Wednesday, June 20, 2007

Frankrijk

De wedstrijd in Brugge is stilaan verteerd, op enkele schuurwondjes na. Tijd dus om stilaan vooruit te kijken, richting Frankrijk.
Zaterdag vertrekken Elke en ik immers voor een weekje naar Valmorel in de Franse Alpen om te fietsen, sporten, ontspannen en te genieten. Ik hoop er enkele alpencols te kunnen bedwingen op de fiets.
500km verder starten zondag 3 clubgenoten in de Ironman France in Nice. Philip, Bert en Johan hebben zich de voorbije maanden serieus voorbereid. Via de blog van Bert en enkele gezamenlijke trainingen heb ik hen van nabij kunnen volgen. Hun trainingsijver en enthousiasme werkt in elk geval aanstekelijk.
Vorig jaar heb ik de wedstrijd in Nice live gevolgd. Vooral de emoties aan de finish zijn me bijgebleven. Ik kreeg kippevel van de sfeer en de manier waarop atleten onthaald werden. Sinds die dag is de goesting om zelf ook die finish te halen groot. De verhalen na de wedstrijd van onze 3 ironmen zal die goesting alleen maar aanwakkeren. Voorlopig zal het nog even bij dromen bljiven, maar ooit komt die droom uit!

2 comments:

Anonymous said...

Sammy,
met de nodige begeleiding zal dit zeker niet bij een droom blijven. U kennende zal je er ooit voor gaan. Moet je ook doen, want het is inderdaad de moeite waard om de finish te halen.

Anonymous said...

Vorig berichtje was van Philip, Johan en Bert uit Nice.