Friday, June 01, 2007

Voorbeschouwing Leuven

Zondag start ik al in mijn 3e triathlon van het seizoen en we zijn nog maar 1 juni. Gelukkig moeten we dit drukke wedstrijdschema geen hele zomer aanhouden.

De wedstrijd van Sint-Laureins is ondertussen verteerd, zodat we met frisse benen aan de start zullen staan van de halve triathlon in Leuven.

ITC zal er ruim vertegenwoordigd zijn. Voor enkele atleten is het hun laatste voorbereidingswedstrijd op hun komende Ironman. Voor mezelf is het mijn eerste piekwedstrijd van dit seizoen. Ik hoop dan ook op een mooie prestatie en bewijzen dat deze afstand mij ligt. Voor een 1/4 triathlon heb ik te weinig loopsnelheid, maar ik op de langere afstand zou ik dat moeten kunnen compenseren met mijn uithouding. Als het meezit, moet een tijd rond de 4u50 mogelijk zijn. Waar ik daarmee in het klassement uitkom is voor mezelf minder belangrijk, maar dat kunnen jullie begin volgende week hier uitgebreid lezen.

No comments: