Sunday, June 10, 2007

Op de been

De gezondheidsproblemen van de voorbije week lijken opgelost. We zijn dus terug op de been en de trainingen kunnen (voorzichtig) hervat worden. Hopelijk gaat het herstel vlot en laat dit niet teveel sporen na.
Vanmorgen was ik ook al vroeg op de been. Niet voor een doorgedreven fietstraining zoals gebruikelijk voor een triatleet op zondagvoormiddag, maar om mijn burgerplicht te vervullen. Ik was immers opgeroepen als bijzitter voor de verkiezingen. De stemming zelf verliep nog vlot (hoewel dat ook beter kan), maar de hele procedure na de stemming leek me bijzonder oubollig, overdreven en typisch uitgedacht door ambtenaren. 10 verschillende formulieren in 10 verschillende enveloppen waar telkens 6 handtekeningen opmoesten (voorzitter, secretaris & 4 bijzitters). Ik zou hier graag mijn logistieke expertise eens gebruiken, want dit kan serieus geoptimaliseerd worden. Misschien een taak voor de nieuwe regering?

No comments: