Monday, June 11, 2007

Back in full force

Na een korte fiets- en looptraining dit weekend, kon ik vandaag terug trainen volgens schema: 3000m afgehaspeld in het openlucht zwembad van Izegem. Het gevoel was prima, dus we kijken uit naar de Brugse metten van de triathlon komende zaterdag. Marino Van Hoenacker en Luc Van Lierde zullen de rol van Jan Breydel en Pieter Deconinck spelen, de andere atleten een minder opvallende figurantenrol. Ik zal dit keer het spektakel in de kop van de wedstrijd niet zien, want als age grouper start ik pas in de 4e wave, 20 minuten na de pro's. Voordeel is dat ik deze keer hopelijk wat volk ga kunnen passeren op de fiets (dames & heren 35-40). In elk geval, ik leg mezelf deze keer geen enkele druk op. Ik ga genieten van het mooie parcours in en rond Brugge, de ambiance en de vele toeschouwers. Wie topsport wil zien moet zaterdag om 17u50 in Brugge zijn!

No comments: