Thursday, May 10, 2007

Zondag Seneffe

Het triathlon seizoen komt deze weken stilaan op gang. De Belgische toppers hebben al enkele mooie prestaties neergezet in warme oorden. Zondag start ook het Belgische seizoen met wedstrijden in Geel en Seneffe. Ikzelf start in Seneffe op de kwart. Het wordt voor mij een wedstrijd op een onbekend parcours met onbekende tegenstanders. Ik kijk er naar uit om te weten hoe het nu echt staat met de conditie. Ik heb me niet echt een doel gesteld. We zien wel waar we uitkomen. De bedoeling is om met een goed gevoel de wedstrijd uit te doen. Deze week stond er een rustweek op het trainingsschema, dus ik zal normaal fris aan de start staan. De rust was trouwens meer dan welkom, want de voorbij weken waren redelijk zwaar.
Met Seneffe start een drukke wedstrijdperiode voor mij. Daarna volgen nog 3 wedstrijden tot half juni met Sint-Laureins, Leuven en Brugge. Ik heb zondag het parcours in Leuven verkend. Het is een mooi parcours: grotendeels vlak met een paar hellende stroken in Wilsele. Mijn doel is er om onder de 5u te gaan.

No comments: