Thursday, May 24, 2007

Sint-Laureins

Na de vele trainingsuren van de voorbije weken en maanden komt stilaan het uur van de waarheid dichter. De wedstrijd in Seneffe was meer als test, maar vanaf nu worden de wedstrijden belangrijker. Zaterdag sta ik voor de 3e maal aan de start van de 1/4 triathlon in Sint-Laureins. Bij mijn eerste deelname 2 jaar geleden stonden er amper 100 deelnemers aan de start. Maar dankzij de toenemende populariteit van niet-stayer wedstrijd zijn er voor zaterdag bijna 3x zoveel atleten ingeschreven. Ik ben blij dat deze wedstrijd opnieuw zo populair is, want de polders zorgen voor een mooi fiets- en loopparcours. Ik hoop op een mooi resultaat met vooral een goeie loopproef. Ik heb zondag gemerkt dat de fietsconditie in orde is. Gisteren had ik wat last aan de knie bij het lopen, maar met enkele dagen rust zal dit wel vlug voorbij zijn.
Hopelijk wil het weer ook een beetje mee, zodat we weer kunnen genieten van een heerlijk triathlon-dagje...

No comments: