Wednesday, March 28, 2007

Dwars door Vlaanderen

Een halve dag recup-verlof, een stralende lentezon en een lange duurtraining op het schema, de ideale mix voor een namiddagje fietsen. Voor het eerst dit jaar trok ik echt de Vlaamse Ardennen in. Bovenop de eerste helling van de dag, de Achterberg inOudenaarde, zag ik plots heel wat volk staan. Ik was dus net op tijd voor de doorkomst van het peloton van Dwars door Vlaanderen. Ik zag in een glimp Eeckhout en Boonen voorbij flitsen. Ik trok verder richting Schorisse waar ik een aantal prachtige nieuwe weggetjes ontdekte. Het klimmen ging bijzonder soepel. De voorbije maanden heb ik vooral op souplesse getraind en de eerste resultaten zijn zeer hoopgevend. Op de terugweg was ik nog net op tijd om Boonen en co nog eens te zien vlammen in Nokere. Zij hadden een 200km, ik was tevreden met 90km.

1 comment:

Anonymous said...

hm... luv this style ))