Wednesday, May 28, 2008

Mei-maand, recordmaand

Vanavond de laatste training van mei afgewerkt, morgen en overmorgen rust en dan zaterdag de triatlon van Sint-Laureins. Als ik even mijn statistieken van de voorbije 4 jaar bekijk, dan blijkt mei een recordmaand te zijn qua trainingen: nooit liep en fietste ik meer kilometers in 1 maand. Ik haalde een weekgemiddelde van 10 uur training (behalve deze week). Niet te verwonderen dan ook dat de benen vanavond toch wel vermoeid aanvoelden. Hopelijk is de vermoeidheid na 2 dagen rust verdwenen en kan ik in Sint-Laureins een mooie presatie neerzetten. Ik start er in de 2e wave. Eerst was ik hierover wat ontgoocheld, want ik kom hier meestal met de besten uit het water. Maar bij nader inzien is dat nog zo slecht niet, want normaal zullen er mij dan minder atleten voorbij vliegen op de fiets. Misschien kan ik wel ergens aanpikken (op reglementaire afstand natuurlijk, want het is niet-stayer). Ik heb er in elk geval veel zin in!

1 comment:

Anonymous said...

succes Sammy morgen! Mooie wedstrijd, maar ik geef dit weekend de voorkeur aan de triatlon in Damme op zondag waar we wel mogen stayeren :)

laat wat weten hé!