Thursday, August 21, 2008

Geheim wapen


Zondag start ik in de sprint triathlon in Gent. Het begrip 'sprint' is hier natuurlijk relatief. Usain Bolt is er vanaf in 19 seconden, triatleten gaan dan nog minstens een uur door.
De Mr.T triathlon is een van de leukste triathlons: een mooie locatie (Blaarmeersen + Watersportbaan), een leuke sfeer en veel aandacht voor de echte recreanten. Vooral dat laatste is iets wat op sommige triatlons ontbreekt. Maar wie voor de eerste keer wil proeven van triathlon komt hier zeker aan zijn trekken.
Ik ga vooral proberen te genieten van de wedstrijd en vooral mijn nieuw geheim wapen op de fiets testen. Na Izegem besefte ik immers dat een drastische ingreep nodig was. Vanaf zondag zal je me dus als een flits zien voorbijvlammen op het fietsparcours.
Uiteraard mag ik nog niet verklappen wat het is (de concurrentie leest mee), maar waag gerust een gokje...

2 comments:

Anonymous said...

Nice blog. Thats all.

Ralf, Loris en Kappo said...

Heel veel succes morgen, we duimen voor je!