Sunday, February 03, 2008

planning

Nu de trainingen terug goed lopen is het stilaan tijd om mijn wedstrijdplanning voor 2008 te bekijken.
Na de wat tegenvallende resultaten in 2007 wou ik oorspronkelijk een soort overgangsjaar doen: vooral trainen en slechts enkele kortere wedstrijden. Maar omdat het moeilijk zou zijn om dit een jaar vol te houden heb ik beslist om toch te proberen de lat terug wat hoger te leggen. Ik denk dat ik geleerd heb van mijn fouten uit 2007 en zal er alles aan doen om die in 2008 niet meer te maken. Daarom plan ik deze zomer opnieuw 2 halve triathlons: Brasschaat (29/06) en Eupen (03/08). Daarnaast doe ik ook nog mee aan de 1/4's van Geel, Sint-Laureins, Izegem, Hamme en Knokke. De eerste wedstrijd van het seizoen wordt de 1/8e triathlon van Lebbeke op 20 april.
Wanneer we dat allemaal goed verteren en vlot afwerken kan ik misschien in 2009 nog een (grote) stap verder zetten...
Nogmaals bedankt aan de mannen (en dames) van ITC voor de gezellige eerste groepstraining van het jaar!

No comments: