Tuesday, February 26, 2008

geen lactaattesten

De geplande lactaattesten afgelopen zondag heb ik helaas moeten afzeggen wegens ziekte. Zaterdag kreeg ik in de vooravond een plotse aanval van buikgriep met hoge koorts. Heel jammer, want ik keek er echt naar uit.
Gelukkig was de ziekte van korte duur en kon ik vandaag al de trainingen terug hervatten.
Ik heb van de gedwongen rust geprofiteerd om de wedstrijdkalender te bekijken. Ik was d verrast te zien dat de triathlon van Geel reeds volzet is. Momenteel sta ik op de reservelijst. Het is dus nog even afwachten of ik hier zal kunnen deelnemen. Ik heb dan maar snel mijn inschrijving voor Brasschaat in orde gebracht, want dit wordt een van mijn hoofddoelen dit jaar.

Als uitsmijter en beetje afgekeken van clubgenoot Duvelman : een lied dat zeker op mijn playlist tijdens een triathlon zou staan voor een extra energieboost:

Refuse/Resist

No comments: