Tuesday, July 31, 2007

Op naar Antwerpen

Zondag staat de Marc Herremans Classic op mijn programma. Oorspronkelijk wou ik in Eupen starten, maar in het voorjaar heb ik al vlug mijn plannen gewijzigd. Achteraf blijkt dit de goeie keuze te zijn. Door allerlei omstandigheden heb ik de laatste 2 maanden niet kunnen trainen zoals ik wou. De geplande conditiepiek is er dus niet echt. Gelukkig zijn de fysieke problemen net op tijd opgelost, zodat ik toch nog mag hopen op een mooie prestatie. Maar ik leg mezelf vooraf geen enkele druk op.
Deze keer heb ik wel wat schrik van het zwemmen. Met zo'n massa in een relatief kleine plas zal het drummen worden. Op de fiets zal het vooral belangrijk zijn om te doseren en goed te drinken om dan een degelijke loopproef af te werken.
Ik kijk ondertussen ook al uit naar de 2 laatste wedstrijden van het seizoen: Izegem en Knokke. Ik voel me nog fris genoeg om daar voor een mooie resultaat te gaan, iets wat de voorbije jaren niet altijd het geval was.
In elk geval, afspraak zondag om 11u in Antwerpen!

1 comment:

Anonymous said...

Succes zondag in Antwerpen. Ik doe zaterdag mee in Berlare en dan ook op naar Izegem.