Sunday, July 22, 2007

Oef!

Ik slaakte een grote zucht van opluchting toen ik vanmiddag na mijn training terug aan de garage stond. Donderdag dacht ik dat mijn rugprobleem opgelost was, maar vrijdag moest ik de looptraining al na 15' stoppen. Ik zag het even niet meer zitten en begon te vrezen voor mijn deelname aan de 1/2e triathlon in Antwerpen. De ING-run in Oostende van vandaag heb ik direct geschrapt. Gisteren deed ik nog een poging om te fietsen en dit ging verrassend goed. Deze morgen vertrok ik opnieuw voor een fietstraining (veel triatleten gespot onderweg trouwens). Bij mijn thuiskomst besloot ik nog even de loopschoenen aan te trekken. Buiten alle verwachtingen ging het lopen bijzonder vlot. Meestal heb ik bij een combinatietraining moeite om de hartslag onder controle te houden, maar deze keer ging het vanzelf. Ik liep 3km vlotjes aan hartslag 145 zonder pijn te voelen. Hopelijk kan ik de komende week mijn trainingen goed afwerken en dan komt het wel in orde voor Antwerpen.

No comments: