Tuesday, January 23, 2007

Après-ski

Vorige week heb ik al mijn triathlon gerief wat rust gegund. Samen met Elke en 10 anderen trok ik naar Morzine voor een weekje skiplezier. Vooraf waren we nogal pessimistisch over de sneeuwcondities, maar terplaatse viel het nog redelijk mee. Behalve op donderdag (wind + sneeuw) en vrijdag (smeltende sneeuw) hebben we ons elke dag kunnen uitleven op de pistes van Avoriaz en omstreken.
Na deze week relatieve rust (vooral mentale rust dan, want skiën is lastiger dan je denkt), is het vanaf deze week opnieuw volle bak trainen. Gisteren ben ik opnieuw gaan lopen en het was toch even aanpassen aan het Belgische winterweer. Ondertussen heb ik al de resultaten gekregen van mijn bloedonderzoek tijdens mijn inspanningstest van 2 weken geleden. Gelukkig liggen alle waarden binnen de normen en kan ik dus met een gerust hart verder sporten. Woensdag ga ik langs bij Jan Bourgeois voor de bespreking van mijn testresultaten. Dan kunnen jullie hier verder lezen hoe erg het is met de conditie en wat we er aan moeten doen...

No comments: