Friday, June 27, 2008

Brasschaat - Frankfurt

Met de triathlon van Brasschaat staat zondag een van mijn belangrijkste wedstrijden dit seizoen op het programma. Ik kijk er in elk geval naar uit. Hopelijk word ik dit keer niet geveld door de hitte zoals in 2006. Aan de voorbereiding zal het in elk geval niet liggen.
Het seizoen 2008 is nog niet eens halfweg en toch was ik deze week vooral bezig met volgend jaar. Samen met 7 andere ITC-clubgenoten heb ik me ingeschreven voor de Ironman Frankfurt op 5 juli 2009. Het voelt een beetje als een sprong in het diepe. Ik zit nog met een pak vragen, maar het was beetje nu of nooit. Het zal zwaar worden, maar ik hoop maar op 1 ding: gezond en wel de finish halen. Met de steun van mijn clubgenoten, vrienden en familie zal het al iets makkelijker worden.

1 comment:

Anonymous said...

Sammy,

Tof dat je je ook inschreef. Ook Jacques T. heeft blijkbaar ingeschreven, dit zou het clubtotaal op 9 deelnemers brengen aan de start in Frankfurt. Vele trainingen kunnen we samen afwerken, dit zal stimuleren. Ik kijk er in elk geval reeds naar uit.

Groetjes,

Bert