Friday, February 02, 2007

Volle maan

Zoals meestal in deze donkere maanden moest ik gisterenavond mijn looptraining in het donker afwerken. Gezien er op mijn favoriete loopparcours tussen Zeveren en Meigem niet overal straatverlichting is, loop ik dus vaak in het pikdonker. Niet voor broekschijters, maar ik vind het wel leuk. Gisteren was het volle maan (of toch zo goed als) en dat zorgde samen met enkele nevelslierten voor een heel apart sfeertje. Je voelt je even helemaal alleen op de wereld.

Ondertussen heb ik net het nieuwe trainingsschema voor februari gekregen. Het ziet er opnieuw heel uitdagend uit. Vooral de fietskilometers zullen flink opgetrokken worden. Ik zal heel tevreden zijn als ik het allemaal kan afwerken, maar vooral ook als het in februari redelijk droog blijft.

No comments: