Thursday, November 02, 2006

Vooruitblik 2007

Nu ik stilaan terug in gang schiet met de trainingen, kijk ik ook al stilletjes vooruit naar het seizoen 2007. Volgend jaar start de bouw van ons huis, maar hopelijk zal dit voor en tijdens de zomer niet teveel impact hebben op mijn trainingsvolume. Ik hoop in ieder geval mijn trainingskilometers nog verder op te bouwen, vooral in het lopen.
Maar we trainen natuurlijk om te presteren in wedstrijden. Er is nog geen definitieve kalender bekend, maar ik heb al in grote lijnen mijn programma vastgelegd. De bedoeling is om 2 halve triathlons te doen: 03/06 in Leuven en 05/08 de Marc Herremans Classic of het BK in Eupen. De rest van de wedstrijden zal bestaan uit kortere wedstrijden zoals Sint-Laureins, Knokke, Aarschot (revanche nemen voor mijn lekke band dit jaar), ...

No comments: