Saturday, June 27, 2009

Oef!

Vrijdagavond werkte ik mijn laatste duurloop af. Daarmee zijn alle zware trainingen in voorbereiding op Ironman Frankfurt achter de rug. Vanaf nu is het rusten en de reserves terug aanvullen.
Hoewel het af en toe mentaal en fysiek zwaar was, kijk ik met een goed gevoel terug op de voorbije 6 maanden. Ik heb genoten van de meeste trainingen en heb verschillende keren mijn grenzen kunnen verleggen.
Hoogtepunten waren de Amstel Gold Race (eerste maal solo 200km gereden), de lange fietstrainingen met de collega-ironmen en de lange duurlopen in het mooie landschap van Wortegem en omstreken.
Ik heb ook alle trainingen zonder blessures kunnen afwerken. Af en toe was er eens een klein pijntje, maar ik kon steeds blijven doortrainen.
De voorbereiding was dan ook bijna perfect. Hopelijk kan ik volgende week de vruchten plukken. De komende dagen volgt nog een voorbeschouwing op de wedstrijd zelf.

2 comments:

Ralf, Loris en Kappo said...

Wij wensen je alvast heel veel succes volgend weekend. We duimen en poten hier heel hard mee!!!

Succes! Ann en Joost, Ralf en Loris

Lieven Mattheeuws said...

Veel succes Sammy! De taart is al gemaakt, nu nog de kers erop zetten volgende week (en hem er daarna ferm opeten ;-) )
Geniet ervan het is een mega ervaring zo een ironman!