Wednesday, April 29, 2009

Harder, Better, Faster, Stronger

De stilte op mijn blog staat in schril contrast met de gepresteerde trainingsuren de voorbije weken.
Zo heb ik al enkele stevige fietsritten in de benen. Een van de mooiste ritten was de toerversie van de Amstel Gold Race, het grootste wielerfeest van Nederland. Het was een heel leuke kennismaking met deze prachtige streek en. Onderweg passeerde ik bergop Michael Boogerd en reed ik 10km samen met de Japans prof Doi van de Skil-Shimano ploeg. Ik had een toffe babbel met deze heel vriendelijke kerel. De hellingen verteerde ik vlot en in de finale reed ik hellingen als de Eyserbosweg, Fromberg (mijn persoonlijke favoriet) en de Cauberg vlot naar boven.
Ondertussen is mijn wedstrijdplanning voor dit jaar rond:
2-3 mei: clubkampioenschap ITC (puur als training eigenlijk)
17 mei: 1/2 triatlon Leuven
1 juni: 1/4 triatlon L'Eau d'Heure
5 juli: Ironman Frankfurt
15 augustus: 1/4 Izegem
2 september: 1/4 Knokke
20 september: 1/4 Ieper

No comments: