Wednesday, October 10, 2007

Hoog tijd om de online-supporters nog eens een teken van leven te geven.
Zondag staat er immers nog eens een wedstrijdje op het programma, met name het BK masters in Lokeren. Ik start er op de 200m vrij en 200m wisselslag. De concurrentie is onbekend, dus verwacht geen stoute uitspraken over titels of medailles. Het is gewoon kwestie van dikke 2 minuten volle gas en zien waar we uitkomen.
Maar eerst is er zaterdagavond en -nacht de triatlon aller triatlons: Ironman Hawaii. Ik duim voor alle belgen, in het bijzonder voor onze 3 favorieten Marino, Rutger en Luc. Ook zwemmakker Wim Cottyn zal ik volgen. Ondanks een polsbreuk is hij toch klaar geraakt voor zijn 10e en laatste Ironman. Hopelijk kan hij met een knalprestatie zijn mooie carrière afsluiten.

Ondertussen zijn we na paar weken rust terug begonnen met de trainingen. De frisheid en goesting is helemaal terug, dus waarom nog langer wachten? De komende maand zal trouwens druk worden met de verhuis. Ik hoop dan ook vanaf half november terug serieus aan de slag te gaan, want de plannen voor 2008 krijgen al vorm in mijn hoofd. Als ze rijp zijn, leest u er hier alles over.

No comments: