Wednesday, October 24, 2007

Alternatieve training

Afgelopen zondag heb ik een fameuze trainingsdag afgewerkt, in totaal goed voor bijna 8u lichamelijke arbeid.
Om 9u vertrok ik voor een fietstraining. Ik keek een beetje vreemd naar dat wit laagje op de meeste auto's, maar vertrok nietsvermoedend met mijn zomerhandschoentjes. 5 minuten later wou ik al terugkeren naar huis om mijn vingers te laten ontdooien, maar toen een groepje passeerde aan een mooi tempo nestelde ik me in hun wiel. Aan 35 per uur kon ik immers me lekker opwarmen. Na halfuurtje nam ik afscheid en zette mijn weg alleen verder. Vanaf toen was ik aangewezen op zonnewarmte. Gelukkig deed ze haar best om de koude te verdrijven. Toch was ik blij toen ik na 1.5 uur thuiskwam om te genieten van een warme douche.
's middags volgde de zwaarste training: 6 uur graafwerken in harde kleigrond en dat allemaal om volgende maand het vervolg te zien van Boer zoekt vrouw, the Block en Undercover Lover…

De komende weken volgen er trouwens nog een pak alternatieve trainingssessies, want donderdag wordt ons huis opgeleverd. Vanaf dan nemen wij het over van de bouwvakkers om alles af te werken en in te richten.

Vanaf half november kan ik dan aan de slag in mijn nieuwe speeltuin...

No comments: