Sunday, December 03, 2006

BK Deel 2

Gisteren werd in Charleroi de derde dag van het BK Zwemmen voor Masters georganiseerd. Op het programma stond de 'lange afstand': 400m - 800m & 1500m.
Op de 1500m was het lange tijd spannend. Uiteindelijk klopte ik mijn concurrent met amper 5 seconden. Ik finishte net onder de 20' in 19:59. Uit de tussentijden blijkt dat ik heel constant heb gezwommen. Toch was ik niet helemaal tevreden, want mijn schouders voelden nogal stijf aan.
Ondertussen werd Elke ook Belgische kampioene op de 800m. In de namiddag dook ik nog eens het bad in voor de 400m. Opnieuw was het supergevoel afwezig, maar toch zwom ik een mooie tijd van 5:00, goed voor een zilveren medaille.
Ik kan dus tevreden terugblikken op mijn comeback jaar in het zwemmen: 2x goud en 1x zilver op het BK.
Nu op naar 2007 dat hopelijk nog mooiere sportieve successen brengt...

No comments: