Sunday, October 19, 2008

Stilaan...

Stilaan trek ik de trainingen terug op gang na een rustige septembermaand. Op het programa staan vooral rustige looptrainingen en mountainbike tochtjes. Sinds vorige week heb ik trouwens een nieuwe compagnon. Elke heeft immers ook de smaak van de VTT's te pakken. In elk geval is het de bedoeling om binnen enkele weken terug in het normale trainingsritme te zitten. Ik heb ook al enkele wedstrijdjes uitgekozen om de komende wintermaanden door te komen. Zo start ik op 30 november in de Wintertriathlon van Wachtebeke. Het zal de eerste keer zijn dat ik met mijn mountainbike een echte wedstrijd rijd, dus benieuwd wat het zal geven. Ook de eindejaarscorrida in Leuven op 28 december staat terug op mijn programma. Tussenin zal ik hier en daar nog een loopwedstrijd hier in de streek meedoen.

No comments: